Blogging With Gino

zaterdag 20 december 2014

Monthly Music

Het afspeuren van het internet, het rondneuzen op YouTube en het eindeloos volgen van Spotify afspeellijsten. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe muziek van (on)bekende artiesten. Nummers die net zijn uitgebracht maar (nog) niet zo bekend zijn. Dat is precies wat ik hier met jullie wil delen!




Aan het einde van elke maand plaats ik hier een top 5 van nummers die in diezelfde maand zijn uitgebracht. Dit zullen nummers zijn van artiesten die je al kent, maar er zal ook muziek tussen zitten waarvan de artiest voor jou totaal onbekend is. Via deze weg wil ik mijn zoektocht naar nieuwe muziek met jullie delen.

De eerste Monthly Music Top 5 zal ik eind december met jullie delen. Weet jij een nummer dat deze maand is uitgebracht en absoluut in de top 5 moet? Laat dan hieronder een berichtje achter en wie weet zie jij hem eind december terug in de Monthly Music Top 5!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten