Blogging With Gino

maandag 22 december 2014

Santa Cinema

Nog 3 dagen en dan is het weer zover: Kerstmis! Wat is er voor nodig om jou een gezellig Kerstmis te bezorgen? Is dat de mooi versierde kerstboom met ballen, slingers en lichtjes? Het luisteren van kerstliedjes op de radio? Het samen zijn met de familie? Of hoop je elk jaar weer op een witte kerst? Allemaal ingrediënten om de kerstsfeer er goed in te brengen. Maar weetje waar ik elk jaar weer naar uit kijk?

Elk jaar zit ik weer met smart te wachten op de kerstdagen. Want rond deze tijd staan de TV gidsen weer vol met een tal van kerstfilms! Wie is er niet opgegroeid met elk jaar weer die films van het vergeten jongetje uit New York? Dan heb ik het natuurlijk over Home Alone! Na al die jaren van herhaling van alle kerstfilms kan ik ze inmiddels wel dromen, maar blijf ik ze toch kijken. Ook dit jaar zal ik dus weer, samen met familie, gezellig met een warm glas chocomelk voor de TV zitten, snoepend van de kerstkransjes.

De vraag is alleen: welke films ga je kijken? Er zijn op verschillende zenders, op dezelfde tijden, verschillend kerstfilms te zien. Je moet dus een keuze maken welke films je wel wilt zien en welke niet. Een lastige keuze? Dat zeker, maar niet onmogelijk. Om jullie een handje te helpen zal ik de komende dagen een overzicht maken van welke films ik die dag wil gaan kijken. Wordt het Home Alone of toch A Christmas Carol? Vanaf morgen plaats ik elke dag een lijst met motivatie, zender en tijdstip. Weet jij al welke films je gaat kijken? Laat het weten in een reactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten