Blogging With Gino

maandag 5 januari 2015

Marshmallow Time!

Marshmallows; door Wikipedia beschreven als 'snoepgoed dat, in de moderne variant, is gemaakt uit suiker of maïsstroop, opgeklopt eiwit, gekweekte gelatine, Arabische gom en kleur- en smaakstoffen die tezamen worden opgeklopt tot een sponzige substantie.' Als ik dit zo lees zou ik bijna spijt krijgen dat ik het als kind, en stiekem nu nog steeds, zo vaak gegeten heb. Roosterend boven een kampvuur, tussen 2 kaakjes, een wedstrijd wie er de meeste marshmallows in zijn mond kan stoppen of omhoog gooien en opvangen in je mond. Dit is zomaar een opsommingen van wat ik allemaal met marshmallows heb gedaan. Net toen ik dacht dat dit het ongeveer wel was, kwam ik een filmpje tegen op Facebook...

Iedereen ziet wel eens een filmpje voorbij komen dat 'geliked' is door een vriend of vriendin. Meestal kijk ik deze filmpjes niet, omdat ik van mening ben dat ze mij waarschijnlijk toch niet interesseren. Heel af en toe komt er echter een filmpje met een titel voorbij waarvan ik denk "Hmmm, laat ik dit toch maar even bekijken..". Soms is het dan teleurstellend, maar soms ook juist niet. Dit laatste had ik met het filmpje getiteld 'Marshmallow Blaster'. Dit kon maar 1 ding betekenen: rondvliegende marshmallows, afkomstig uit een marshmallow geweer. Ik bekeek het filmpje en besefte dat deze 'Gadget' zo verschrikkelijk veel mogelijkheden zou hebben... Bekijk het filmpje hieronder en oordeel zelf!

Na het bekijken van deze video dacht ik nog maar aan 1 ding: HEBBEN, HEBBEN, HEBBEN! Na enig speurwerk op het internet kwam ik helaas tot de teleurstellende conclusie dat ik als Nederlander al mijn marshmallowdromen zou moeten laten varen. Deze 'Marshmallow Blaster' is namelijk alleen te koop in Amerika. Zeer teleurstellend, maar ik vrees dat ik me hier bij neer moet leggen. Ondanks het feit dat hij niet in Nederland verkrijgbaar is, wilde ik deze geweldige uitvinding toch even met jullie delen :)

Mocht iemand een echte Sherlock Holmes zijn en toch een Nederlandse site vinden waar je ze kan bestellen, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten