Blogging With Gino

zondag 1 maart 2015

Back from Austria

Het zit er weer op! Na een heerlijke week skiën in het prachtige Oostenrijk zit ik weer thuis op de bank. Ik heb er enorm van genoten en zo'n week blijkt dan altijd weer te snel voorbij te gaan. Helaas pindakaas, back to reality! Afgelopen week was het door de wintersport  even stil op Blogging With Gino, maar daar gaat snel weer verandering in komen! De afgelopen week is er veel gebeurd en heb ik ook veel bloginspiratie opgedaan. Kortom, genoeg om over te schrijven! Wat er gaat komen? Dat kun je hier lezen!

Monthly Music
Ik plaats aan het einde van elke maand altijd een top 5 van muziek die ik op dat moment veel luister of net ontdekt heb. Jullie hebben door de wintersport een weekje langer moeten wachten op die van Februari, maar deze week komt hij online!

Liebster Award
De afgelopen week ben ik 2x genomineerd voor de Liebster Award! Hiervoor wil ik alvast Dinja en Cherry bedanken :) Om te voorkomen dat ik jullie deze week in één keer met van alles bombardeer, zal ik deze verspreiden over de komende weken!

Wintersport
Ik zal jullie dit keer een uitgebreid reisverslag besparen, maar er is de afgelopen week natuurlijk van alles gebeurd! Ik ga op een andere manier, die ik nog even 'geheim' houd, aan jullie laten weten wat ik allemaal in Oostenrijk gedaan heb.

Concert
Het is eindelijk Maart! Dat betekent dat ik binnenkort naar een concert ga! Welke dat is? Dat laat ik nog even in het midden ;) Snel meer!

Inspiratie
Zoals ik als schreef heeft het winterse tripje een hoop bloginspiratie opgeleverd waardoor ik de komende tijd weer genoeg 'materiaal' heb om over te schrijven!

De komende tijd voor mij dus genoeg om te schrijven en voor jullie om te lezen :)

6 opmerkingen:

  1. OEH ik ben benieuwd, fijn dat je op wintersport was en gefeliciteerd met je nominatie, verdien je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar je komende blogartikelen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel benieuwd wat je er allemaal over gaat schrijven! Ook benieuwd welk concert :)

    BeantwoordenVerwijderen